Influenceriai socialiniuose tinkluose: kaip pastebėti ribą tarp nuomonės ir reklamos

, Lrytas.tv

2020-07-27 15:46, atnaujinta 2020-07-28 15:55

Pastaraisiais metais plečiantis interneto kultūrai, sparčiai populiarėja ir viešosios erdvės influenceriai – populiarūs socialinių tinklų veikėjai, sėkmingai formuojantys tikslinių grupių nuomonę įvairiais klausimais. Tai gali būti socialinės bei politinės problemos, kultūriniai reiškiniai ar net tam tikrų prekės ženklų reputacija. Bet kaip neapsirikti, kada girdite asmeninę nuomonę, o kada apmokamą reklamą?

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.