Įvardijo, kokius triukus pasitelkia prekybininkai: žaidžia ne tik emocijomis

2023-12-10 16:00, atnaujinta 2023-12-10 16:01

Prekybininkai randa būdų, kaip pozityviau pateikti informaciją apie maisto prekes, kad šios patrauktų pirkėjų dėmesį. Aprašymai kartais pateikiami taip patraukliai, kad vartotojai net neieško daugiau informacijos apie prekės kilmę ir kartais išsirenka ne tokią kokybišką.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.