Berlyne praeivius aikčioti vertė socialinis eksperimentas

Fashion Revoliution

2015-05-26 18:44, atnaujinta 2016-12-29 15:36

Socialinis eksperimentas Berlyne parodė, kaip žmonės reaguoja į pasiūlymą pigiai įsigyti marškinėlius. Kaina patraukli – tik du eurai. Tačiau prieš tai jie privalo pamatyti siužetą, kaip yra išnaudojami tuos marškinėlius pasiuvę darbininkai. Taip Vokietijoje buvo paminėta Bangladešo tragedija. 2013 metais griuvus siuvyklai, kurioje buvo siuvami amerikietiškų prekinių ženklų rūbai, žuvo per tūkstantį darbininkų. Paaiškėjo, kad nesilaikyta saugumo reikalavimų. Be to, tokiose gamyklose žmonės yra išnaudojami, dirba viršvalandžius, negauna viso atlygio

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.