BPC pasidalijo skambučių įrašais: keiksmai ir melas – kasdienybė

„Lietuvos ryto“ televizija

2016-02-11 15:21, atnaujinta 2016-12-29 17:09

Keiksmažodžiai, rėkimas ir melagingi pranešimai. Tokia Bendrojo pagalbos centro operatorių kasdienybė. Net keturi iš penkių skambučių į centrą būna klaidingi ar melagingi. Tuo savo ausimis galėjo įsitikinti ir centre apsilankę žurnalistai. BPC pateikė garso įrašą, kaip Alytaus gyventojas, paskambinęs operatorei, nerišliu balsu įsakmiai dėsto: „Klausykit, nuo veterinarinės klinikos agresyviai nusiteikęs jaunuolis nubėgo, karoče, į dešinę pusę. Kokia čia gatvė yra, nežinau.“ Centro duomenimis, per parą BPC sulaukia nuo 6,5 iki 9 tūkst. skambučių, o priima ir pagalbos tarnyboms perduoda vidutiniškai 2–3 tūkst. pagalbos prašymų. BPC pranešė, kad nuo liepos mėnesio trumpa informacija apie įvykį automatiškai keliaus ne tik policijos budėtojui, bet ir į patrulių automobilius. Šiuo metu Vilniuje kai kurių patrulių ekipažuose tai jau išbandoma.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.