Keiksmažodžiai, rėkimas ir melagingi pranešimai. Tokia Bendrojo pagalbos centro operatorių
kasdienybė. Net keturi iš penkių skambučių į centrą būna klaidingi ar melagingi. Tuo savo ausimis galėjo įsitikinti ir centre apsilankę žurnalistai. BPC pateikė garso įrašą, kaip Alytaus gyventojas, paskambinęs operatorei, nerišliu balsu įsakmiai dėsto: „Klausykit, nuo veterinarinės klinikos agresyviai nusiteikęs jaunuolis nubėgo, karoče, į dešinę pusę. Kokia čia gatvė yra, nežinau.“ Centro duomenimis, per parą BPC sulaukia nuo 6,5 iki 9 tūkst. skambučių, o priima ir pagalbos tarnyboms perduoda vidutiniškai 2–3 tūkst. pagalbos prašymų. BPC pranešė, kad nuo liepos mėnesio trumpa informacija apie įvykį automatiškai keliaus ne tik policijos budėtojui, bet ir į patrulių automobilius. Šiuo metu Vilniuje kai kurių patrulių ekipažuose tai jau išbandoma.