Viena tokių įmonių – didžiausias šalies aludaris „Švyturys-Utenos alus“ – neseniai apibendrino ir paskelbė paskutiniųjų devynių mėnesių rezultatus. Per juos įmonė vien Lietuvoje padidino pardavimus 9,6 proc. iki 85,3 mln. litrų, o įmonės pajamos augo 6 proc., iki 150,4 mln. eurų. Besitęsianti pandemijos situacija keičia ir žmonių vartojimų įpročius bei koreguoja rinką: fiksuojama, jog toliau traukiasi viešbučių, kavinių ir restoranų sektorius, tačiau sparčiai auga gėrimų pardavimai parduotuvėse, kurie augo 11,4 proc., palyginti su ankstesniais metais, o elektroninėse parduotuvėse didėjo 34 proc. Kaip įmonei sekėsi plėtoti veiklą pandemijos metu bei kaip konkrečiai keitėsi žmonių vartojimo įpročiai, kalbėjomės su įmonių „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovu Rolandu Viršilu.