„Požiūris, kad natūralus kailis yra išskirtinai klasikinis audinys, vis stipriau keičiasi. Natūralaus kailio rūbas gali būti klasikinis ir sportinis, kasdienis ir proginis, puošnus ir minimalistinis“, – šiandieninį natūralaus kailio apibrėžimą pateikė Helsinkio kailių aukciono „Sagafurs“ dizaino centro meistrė Sofie Odgaard Lovenstjerne. Pasak „Sagafurs“ kailininkės, natūralaus kailio drabužiai niekada neišeis iš mados, o ateityje, stiprėjant tvaraus dizaino tendencijoms, įgis dar didesnį populiarumą. Tiesa, įdomu ir tai, kad tarptautinėje natūralaus kailio dizaino rinkoje sėkmingai figūruoja ir Lietuvos vardas. Lietuvoje užauginamų ir tarptautiniuose aukcionuose parduodamų kanadinių audinių kailiai vertinami pasaulyje plačiai žinomų mados namų, tarp kurių rikiuojasi ir tokie vardai kaip „Fendi“, „Burberry“, „Loewe“, „Furla“.