Kinija
sukūrė nacionalistinį veiksmo filmą, kuris muša žiūrimumo ir pajamų rekordus. Pagrindinė filmo „Karo vilkas“ žinutė – bet kas, kas supykdys Kiniją, bus užmuštas, kaip toli bebūtų. Patriotizmas, ginklai, sprogimai, tankai – esminis filmo akcentas. Siužete kinas karys įsitraukia į Afrikos karą ir išgelbėja šimtus žmonių. Tai tipinis holivudiško veiksmo filmo herojus, palaikantis teisingumą ir ginantis pasaulį. Kinijoje jis tapo fenomenu – per pirmąją rodymo savaitę surinko per 200 milijonų eurų. Tai, kad tiek daug kinų žiūrėjo šį filmą, pakėlė jį ir pasauliniame filmų žiūrimumo reitinge, kuriame jis aplenkė Holivudo karo veiksmo filmą „Diunkerkas“. Pirmoji Karo vilko dalis pasirodė prieš trejus metus, bet tokio populiarumo nesulaukė. Kad nauja filmo dalis būtų populiaresnė, kūrėjai investavo ne tik į specialiuosius efektus, bet ir pasikvietė aktorių iš Vakarų.