Karantinas apsunkino prekybininkų ir pirkėjų santykius: netikusias dovanas grąžinti tenka kitaip

2020-12-28 15:39, atnaujinta 2020-12-28 18:20

Šventiniu laikotarpiu perkant dovanas ne visiems jas pavyksta išrinkti tinkamas. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba sako, kad šventiniu periodu ginčų tarp prekybininkų ir pirkėjų skaičius visada išauga. Ką daryti, jei dovana pasirodo esanti netinkama, tačiau parduotuvės uždarytos? Vieni didelį prekių asortimentą siūlantys prekybos centrai sako, kad karantino sąlygos prekių grąžinimo procesą gerokai prailgino, o mažos parduotuvės teigia bandančios su pirkėjais palaikyti ryšį, tad ir į prekių grąžinimą žvelgia lanksčiai.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.