„The Atomic Garden Vilnius“ išrinktos kūrybiškiausios jaunimo pilietiškumą skatinančios idėjos

Lrytas.tv

2020-10-07 09:44, atnaujinta 2020-10-07 09:53

Konkurse „Creative Brief session“ sugeneruota daugybė netradicinių reklamos idėjų, kaip į rinkimus prisikviesti jaunus žmones. Unikalios sesijos dalyviais tapo žmonės, patys atstovaujantys jaunajai kartai. Menininkas Thomas Tumosa ir prekės ženklo „Shmutke“ įkūrėjas Darius Žutautas bučkio vizijoje sutapatino reklaminius posterius / videoklipus su vaikystėje daugumai patirta arba žinoma kliše, kai atvykus svečiams vaikai dažniausiai ne savo noru duoda tetai ar dėdei bučkį.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.