Bankai sprendžia eilių problemą – „Swedbank“ įvedė naują tvarką

2018-07-23 17:50, atnaujinta 2018-07-23 18:45

Vienas didžiausių bankų Lietuvoje „Swedbank“ keičia klientų aptarnavimo tvarką. Nuo šiol norintys reikalus sutvarkyti kai kuriuose banko padaliniuose, turės iš anksto užsiregistruoti telefonu.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija [email protected]
Pranešimai apie techninius nesklandumus [email protected]

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.