Bendrasis pagalbos centras (BPC) kasdien sulaukia nuo 6 iki 8 tūkst. pagalbos prašančių asmenų skambučių. Dalis tokių žmonių net ir apimti streso sugeba aiškiai pasakyti, kokia nelaimė jiems nutiko ir kokioje vietoje jie yra. Tiesa, netrūksta ir tokių, kurie nesugeba aiškiai nurodyti savo buvimo vietos ar net nežino, kur jie yra.
„Paskambinus į BPC, operatorius turi užduoti esminius klausimus: kas, kur, kaip, kada. Klausimas „Kur?“ yra sunkiausiais, į kurį reikia atsakyti skambinančiajam. Paprastai manoma, kad mūsų operatorius iš karto mato, kur žmogus yra, bet reikia suprasti technines galimybes ir tai, kad pats BPC nemato vietos, o mato tai, ką duoda mobiliojo ryšio operatorius. Žmonės mano, kad operatorius yra jų rajone ir puikiai žino tą vietą, bet taip ne visada yra“, – sakė BPC viršininkas Audrius Čiuplys.
Jis teigė, kad BPC neretai sulaukia skambučių žmonių, kurie paskambinę šaiposi, primena seniau įvykusias nelaimes ir klausia, ar BPC mato jų buvimo vietą. BPC pateikė keletą skambučių pavyzdžių.