Egzaminas, pažymys, baimė – tai pirmi žodžiai, kurie daugeliui kyla į galvą, išgirdus klausimą apie vertinimo sistemą švietimo sektoriuje. Nors pirmosios mintys susiję su probleminiu spektru, tačiau vertinimo sistema, kaip vienetas yra neišvengiama švietimo dalis, tiki ekspertai. Tačiau ko reikia imtis, kad vertinimas taptų motyvacija mokiniams, kaip tinkamai atsižvelgti į mokinių rezultatus, kokių žinių privalo turėti ne tik mokytojai bet ir tėvai, ar mokytis padedantis vertinimas gali pakeisti testavimo ir kontrolės kultūrą?
Plačiau apie tai naujienų portalo lrytas.lt kovo 1 dieną surengtoje konferencijoje „Švietimo kodas“ pasakojo Vytauto Didžiojo universiteto profesorė Natalija Mažeikienė bei ŠMSM Ugdymo programų skyriaus vadovė Irena Raudienė.