Besivystančios tendencijos ir besikeičiantys vartotojų poreikiai – pagrindinis maisto pramonę formuojantis variklis. Nepaisant didelės pasiūlos, šiandien vartotojai vis labiau suvokia savo fizinius ir psichologinius poreikius, o tai reiškia viena – kas pasiteisino šiandien, maisto mylėtojams nebūtinai tiks rytoj. Vartojimo įpročiai keičiasi greičiau nei bet kada. Sekant mitybos tendencijas jaučiama vartotojų orientacija į sveiką gyvenseną. Daugelis maisto pramonės atstovų tiki, kad dalis maisto mėgėjų renkasi tradicinius, kiti – autentiškus produktus, tačiau visus juos vienija poreikis pirkti kuo mažiau apdorotas ar itin daug naudingų medžiagų galinčias pasiūlyti maisto prekes. Bendradarbiaudami su mokslininkais Lietuvos verslo atstovai ieško naujų sprendimų ir plėtoja maisto inovacijas. Ar bent įsivaizduojate, kaip atrodo sausas medus? Ar uogų, daržovių ir sėklų milteliai gali būti labiau praturtinti natūraliais augaliniais vitaminais bei mineralais nei apdorotas ar tiesiog grynasis maisto produktas? Ar vaisių, uogų ir daržovių tyrė gali pakeisti agregatinę būseną ir tapti patraukliu skanėstu? Visi atsakymai ir dar daugiau informacijos apie lietuviškas maisto inovacijas laidoje „INOprogresas“ kartu su Vytaru Radzevičiumi.
Pilną laidą galite pažiūrėti čia: