Ką duoda klausimų uždavimas pokalbyje su klientu?

Egu.lt

2015-11-26 08:00, atnaujinta 2016-12-12 01:43

Užduoti klausimus pokalbio metu su klientu yra svarbu. Tačiau ne mažiau svarbu atrinkti tikslingus klausimus. VersloKursai.lt lektorė Jūratė Boguckaitė reportaže pasakoja, kokią naudą suteikia užduodami klausimai pokalbio metu. Visų pirma, norėdami būti efektyvūs pardavėjais, jūsų klausimai turi turėti priežastis, dėl kurių skambinate. Plačiau apie klausimus, kurie yra naudingi jums ir jūsų klientams, išgirsite šiame reportaže.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.