Ką sakyti, kai žurnalistai prašo pakomentuoti kritinę situaciją?

Egu.lt

2015-10-21 15:27, atnaujinta 2016-12-12 00:59

Kritinės situacijos. Deja, nei viena organizacija ar įmonė jų neišvengia. Susiklosčius kritinei situacijai, tenka atsakyti į žiniasklaidos užduodamus klausimus. Šiame kelių minučių reportaže VersloKursai.lt lektorė papasakos kaip elgtis tokiose situacijose: ką sakyti, ko nesakyti, kaip tinkamai sureaguoti į nemalonius klausimus. Lektorė Aistė Mažeikienė akcentuoja vieną svarbų dalyką - tikėjimą: „Tikėjimas - vienas iš pagrindinių tikslų, ką reikėtų perduoti auditorijai“.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.