Ką daryti, kad iškilus problemoms darbuotojai neieškotų kaltų

Egu.lt

2015-01-22 08:03, atnaujinta 2016-12-11 19:54

Visiems mums būdingas bruožas – dėl atsiradusių problemų kaltinti kitus, bet tik ne save patį. Neneikite to, kažkada tikrai esate taip darę. Kaip įmonės vadovas turėtų elgtis tokiose situacijose? Ar reikia užsipulti darbuotoją ir klausinėti jo, kodėl iškilo problema ir kaip jis dabar ją spręs? Psichologė ir Egu.lt lektorė Irma Reinikienė pataria imtis kitokių priemonių.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.