45-osiose Dakaro lenktynėse šįkart varžysis kur kas mažiau Lietuvos atstovų. Jei praėjusiame Dakare savo ir automobilių tvirtumą varžybose išbandė dešimt mūsų ekipažų, tai prieš pat Naujuosius metus Saudo Arabijoje į starto liniją jų stos tik 7. Didžiausia intriga: ar su gamykliniais automobiliais važiuosiantys du mūsų sportininkai: Benediktas Vanagas ir Vaidotas Žala sugebės prasimušti į naujai sukurtos T1+ kategorijos geriausiųjų lenktynininkų dešimtuką.
„Teltonika Racing“ ekipos nariai 35-erių Vaidotas Žala ir jo naujasis komandos atstovas šturmanas portugalas Paulo Fiuza šiemet persėdo į gamyklinės specifikacijos „Prodrive Hunter“ automobilį. Praėjusiame Dakare V. Žala taip pat finišavo 11-oje vietoje – tai geriausias jo pasiekimas per kol kas septynis šiuos ralius. Lrytas.lt laidoje „Lietuviai Dakare“ V. Žala paaiškino, kuo skiriasi Pietų Amerikos Dakaras nuo Saudo Arabijos, kaip jaučiasi sportininkas, tapdamas šių lenktynių lyderiu ir ar turi reikšmės gautas ralio numeris.