45-osiose Dakaro lenktynėse šįkart dalyvaus kur kas mažiau Lietuvos atstovų. Jei praėjusiame Dakare kovojo dešimt mūsų ekipažų, šįkart jų bus tik septyni. Didžiausia intriga: ar su gamykliniais automobiliais važiuosiantys du mūsų sportininkai – Benediktas Vanagas ir Vaidotas Žala sugebės prasimušti į naujai sukurtos T1+ kategorijos geriausiųjų lenktynininkų dešimtuką.
„Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipos atstovai 45-erių Benediktas Vanagas su naujuoju šturmanu estu Kuldaru Sikku sunkiausią pasaulio ralį siekia įveikti naujuoju „Toyota Hilux“ automobiliu. Kol kas per dešimt Dakaro ralių B. Vanagas aukščiausiai buvo pakilęs 2019-ais, kai bendroje įskaitoje užėmė 11-ąją vietą. Praėjusiame Dakare lietuvis ketvirtame etape virto ir nebaigė varžybų. Artėjančiame Dakaro ralyje jo lauks 8549 kilometrai, iš kurių 4706 drieksis greičio ruožais. Kas dabar yra Dakaro ralis, kodėl reikėjo keisti šturmaną, kada buvo nutarta pirkti naują „Hilux“ automobilį ir kodėl lietuvių komandos nesusivienija Dakarui – garsiojo lenktynininko B. Vanago atsakymai lrytas.lt laidoje „Lietuviai Dakare“.