Lietuva šiuo metu tapo viena pagrindinių Europos Sąjungos vežėjų krypčių, per kurias prekės gabenamos iš ES į Baltarusiją, Rusiją, Kazachstaną. Kaip nurodo Lietuvos muitinė, krovininio transporto srautai smarkiai padidėjo Raigardo ir Šalčininkų muitinės postuose. Raigardo pasienio kontrolės punkte (PKP) buvo atlikta prekių gabenimo maršrutų stebėsena. Paaiškėjo, kad net 55 procentai gabenamų prekių į Baltarusiją turėjo būti išvežtos ne per Lietuvos, o per Lenkijos pasienio postus. Arčiausiai Lietuvos esantis Lenkijos-Baltarusijos PKP Kuznica-Bruzgi šiuo metu neveikia, o kituose Lenkijos kelio postuose transporto judėjimą trikdo aktyvistų protestai ir kelio blokados. Be to, dėl karo nutrūko transporto maršrutai per Ukrainą. Šios priežastys, kaip pažymima Muitinės departamento pranešime, lėmė, kad per Lietuvą pastaruoju metu gabenama daugiau krovinių.