Antano Juknevičiaus komandai pirmasis ir svarbiausias darbas vos atvykus į Buenos Aires – atsiimti iš uosto automobilius. Ne tik prototipą „Mebar“, kuriuo Dakare lenktyniaus A.Juknevičius ir
Edvardas Duoba. Bet ir pagalbos sunkvežimį „Renault Midlum“ bei dar tris visureigius, kuriais per lenktynes važinės kiti „Žalvario“ komandos nariai. „Bet su mūsų „Mebar“ - viskas gerai“, – prie riaumojančio prototipo vairo šyptelėjo A.Juknevičius. Tiesa, būtent vairas ir buvo kiek išderintas, kai lenktyninis visureigis iš Prancūzijos keliavo į Argentiną. Uosto darbuotojas vairą buvo nuėmęs, o kai uždėjo atgal, nesutvarkė jį jungiančio laido – šis taip ir liko kaboti. Tačiau tai, anot A.Juknevičiaus, tik smulkmena.