
Pasitikėjimu grįstas glaudus ryšys, saugi aplinka ir žinojimas, kad visuomet būsi išgirstas – tokius svarbiausius apsektus vardija vaiko teisių gynėjai, kalbėdami apie mokyklą – aplinką, kurioje vaikai praleidžia bene daugiausia laiko. Jų teigimu, mokykla yra svarbiausia vaiko teisių gynėjų pagalbininkė, gali tapti užuovėja nuo netinkamų patirčių už jos sienų, esant reikalui – pasirūpinti reikalinga pagalba vaikui ir šeimai. Tačiau kaip iš tiesų vaikai jaučiasi mokykloje? Ar visos mokyklos gali tinkamai užtikrinti vaikų psichologinį saugumą? Ką tėvai gali padaryti, kad užtikrintų psichologinį saugumą savo vaikams mokykloje? Kokius pokyčius turime įgyvendinti, kad mokykla taptų saugesnė tiek fiziškai, tiek psichologiškai?
Plačiau apie tai Lrytas konferencijos „Švietimo kodas“ diskusijoje „Psichologinis saugumas mokykloje: tėvai ir vadovas, o kaip jaučiasi mokinys ir mokytojas?“ kalbėjo tarptautinė švietimo profesionalė Lina Stulpinaitė-Benetė, Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) kancleris Šarūnas Orlavičius, advokatė Renata Rynkevičiūtė-Jančiauskienė, Lietuvos švietimo ir mokslo profesinės sąjungos pirmininkas Egidijus Milešinas, VDU Švietimo akademijos dėstytoja Doc. dr. Eglė Stasiūnaitienė.