
Mokytojų patiriamas perdegimas yra susijęs su įtampos veiksniais: mokytojai, bendraujantys su linkusiais konfliktuoti tėvais, patiria didesnį darbinį perdegimą, o nesutariantys su savo vadovais – didesnį asmeninį perdegimą, sako specialistai. Kokiais būdais tai būtų galima spręsti, o kaip pasiruošti būsimiems mokytojams? Kokie būdai, metodai gali padėti išvengti perdegimo, kokių veiksmų reikėtų imtis?
Plačiau apie tai „Švietimo kodo“ konferencijoje diskutavo VU Filosofijos fakulteto Organizacinės psichologijos tyrimų centro ir perdegimo tyrimo Lietuvoje vadovė prof. Jurgita Lazauskaitė-Zabielskė, Trakų Vytauto Didžiojo gimnazijos istorijos mokytojas Darius Dumčius, Lietuvos švietimo ir mokslo profesinės sąjungos pirmininko pavaduotojas Audrius Jurgelevičius, viešojo kalbėjimo ir komunikacijos lektorius bei greičiausiai kalbantis žmogus Lietuvoje Igoris Vasiliauskas.