
Melaginga arba neteisinga informacija internete – su ja susiduria net 8 iš 10 Lietuvos mokyklinio amžiaus (11–17 m.) vaikų. Tačiau tik kas ketvirtas, prieš dalindamasis naujiena su kitais, patikrina jos patikimumą. Vaikai prisipažįsta, kad jiems tai padaryti sunku, nes trūksta įgūdžių, kaip atskirti patikimą informaciją nuo melagienų. Tokią informaciją rodo tyrimai. Kokie yra dažniausi dezinformacijos šaltiniai, su kuriais gali susidurti mokytojai ir vadovai? Kokia yra dezinformacijos grėsmė ugdymo procese ir kaip jos galima išvengti? Kaip mokytojai gali išmokyti mokinius, jaunus žmones, atpažinti dezinformaciją internete?
Plačiau apie tai Lrytas forume „Švietimo kodas“ kalbėjo VDU Švietimo akademijos kanclerio pavaduotoja doc. dr. Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamento analitikė Auksė Ūsienė, VDU profesorė, UNESCO medijų raštingumo tyrimų centro viena iš vadovių Auksė Balčytienė, VILNIUS TECH IT vadovas Justinas Rastenis. Moderatorius: Adomas Rutkauskas, Lrytas Mokslo ir IT skyriaus redaktorius.