
Mokytojų rengime, kaip ir švietimo sistemoje, nuolat vyksta įvairūs pokyčiai. Tikriausiai neliko tų, kurie nebūtų girdėję karštų diskusijų apie atnaujinamą ugdymo turinį, įtraukųjį ugdymą ir kitas naujoves. Žinoma, ne viskas, kas komunikuojama viešoje erdvėje, pozityviai nuteikia jaunus žmones ir motyvuoja tapti mokytojais. Tačiau vis daugėja ir tokių žmonių, kurie pačias įvairiausias savo profesijas iškeičia į sudėtingą, tačiau beprotiškai reikalingą mokytojo kėdę. Lrytas projekto „Švietimo kodas“ diskusijoje „Diplomas dar ne viskas: patogią kėdę iškeitė į darbą mokykloje“ dalyvavę ekspertai atsakė į klaudimą, kaip švietimo bendruomenė priima specialistus, kurie į mokyklą dirbti ateina iš kitos srities?
Plačiau apie tai diskutavo VU Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centro vadovė doc. dr. Asta Meškauskienė, VDU Švietimo akademijos profesinių studijų pedagogika vadovė doc. dr. Odeta Norkutė, darželio-mokyklos „Saulės gojus“ specialioji pedagogė Jurgita Telešienė, matematikos mokytojas, MB „Matematikas“ direktorius, VDU Investavimo klubo įkūrėjas Simonas Radzevičius. Moderatorė: Atviros Lietuvos fondo projektų vadovė Sandra Gaučiūtė.