„Kai nueini į mokyklą, labai dažnai girdi mokytojus kalbant: ne ne, mokiniams neįdomu kokybinis grįžtamasis ryšys, tokį gavę, jie nesijaučia motyvuoti, va pažymys tai yra motyvacija“, – sako Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos (ŠMSM) Ugdymo programų skyriaus vadovė Irena Raudienė, pabrėžianti, kaip svarbu šiandien kalbėti apie kitokį mokinių pasiekimų įvertinimą.
Apie tai plačiau kalbėta ir lrytas.lt surengtoje didžiausioje Lietuvos švietimo lyderių konferencijoje „Švietimo kodas“. Pranešimą „Ar mokytis padedantis vertinimas gali pakeisti testavimo ir kontrolės kultūrą?“ skaitė Natalija Mažeikienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, Irena Raudienė, ŠMSM Ugdymo programų skyriaus vadovė.