Visi žinome, koks turi būti idealus mokytojas ir kokį pavyzdį pastarasis privalo rodyti jaunajai kartai. Tačiau ar viskas yra įmanoma ir kiek visa mokyklos bendruomenė, tėvai bei mokiniai patys gebėtų atlikti tai, ko tikisi iš mokytojo?
Apie mokytojo vaidmenį kalbėta ir lrytas.lt surengtoje didžiausioje Lietuvos švietimo lyderių konferencijoje „Švietimo kodas“. Šia tema diskusijoje „Mokytojo noriu TOKIO, o pats, sugebėčiau?: kalbėjosi „Erudito“ licėjaus tikybos mokytojas Justinas Visickas, VDU Švietimo akademijos ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studentė, VDU Mažųjų akademija darželio mokytoja Vestina Navickaitė, VDU Švietimo akademijos ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studentas Robertas Skutkevičius, lrytas.lt vystymo vadovė Greta Ališauskaitė-Bagušauskienė. Moderatorius: Mantas Karanauskas, Vilniaus „Balsių“ mokyklos geografijos mokytojas