Socialinių tinklų amžiuje reklamos pilna visur. Mažai kam paslaptis, kad reklamas reikia vertinti kritiškai ir patikrinti jų autentiškumą, o toks patarimas ypatingai svarbus matant sveikatos priežiūros reklamas. Pastaruoju metu pastebima vis daugiau klaidinančių odontologinių reklamų, kurios gali nukreipti į neegzistuojančius puslapius, pareikalauti privačių asmens duomenų, reklamuoti neetišką, o kartais ir draudžiamą paslaugą. Apie tokių reklamų niuansus ir keliamą pavojų laidoje „Odontologai pataria“ paaiškina Odontologų rūmų tarybos narys, gyd. odontologas ortopedas Gediminas Skirbutis.
„Odontologai pataria“ – LR Odontologų rūmų iniciatyva pradėta laida visuomenei. Jos metu patyrę odontologų bendruomenės specialistai paprastai ir aiškiai kalba įvairiomis su burnos sveikata susijusiomis temomis. Šios laidos tikslas – ne tik šviesti aktualiais burnos sveikatos klausimais, bet ir atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus.