Žaliojo kurso nuotaikomis gyvena visas pasaulis. Valstybės didina įsipareigojimus mažinti klimato kaitą, o verslai ir startuoliai kuria neįtikėtinus produktus, kurie leidžia sparčiau priartėti prie žiedinės ekonomikos bei tvaraus vartojimo. Elektrinės transporto priemonės yra vienas iš pačių efektyviausių būdų tą padaryti ir pasiekti ambicingą ES tikslą iki 2050 metų išmetamų teršalų kiekį sumažinti 90 proc. Tačiau iš kitos pusės, šiuo metu Lietuvoje registruota per 8 tūkst. mikroautobusų, autobusų ir troleibusų, iš kurių net 88 proc. yra varomi dyzelinu, 5 proc. – elektra, o 3 proc. – gamtinėmis dujomis. Kaip laidoje „Inovacijų DNR“ kalbėjo žaliojo viešojo transporto ekspertas, UAB „Busnex“ direktorius Simonas Ramanauskas, šiuo metu Lietuvos keliais važinėja labai mažai elektra varomų autobusų, nors kitų šalių geroji praktika rodo, kad tinkamai sudėliojus procesus, tokie autobusai galėtų visiškai patenkinti miesto poreikius.