Su dirbtiniu intelektu (DI) kiekvienas tikrai esame susidūrę jau ne kartą, tikriausiai to nė nesuprasdami. Pastarasis vis dažniau naudojamas ir paslaugų sektoriuje, kur gali būti įgalintas ir klientų aptarnavime. Tačiau, kaip dirbtinio intelekto (DI) naudojimas gali pakeisti paslaugų sektorių ir kaip tai paveiktų darbuotojus? Plačiau apie laidoje „DI ID“ pasakojo įmonės „CyberCare“ generalinė direktorė Ina Bielskė. „Reikės vis mažiau žmonių, kurie atsako į klientų užklausas“, – apie ateitį su dirbtiniu intelektu sako I. Bielskė. Tačiau ekspertė pabrėžia – smarkiai išaugs galinčių spręsti dirbtinio intelekto (DI) problemas darbuotojų poreikis.
Apie jį dabar kalba visi – tačiau kiek šioje srityje yra mitų, o kas jau pasitvirtino kaip tiesa? Kas yra tas dirbtinis intelektas ir kaip jis veikia? Apie visą tai kalbama naujoje Lrytas tinklalaidėje „DI ID“. Portalo Lrytas Mokslo ir Technologijų redaktorius bei žurnalistas Adomas Rutkauskas apie dirbtinį intelektą diskutuoja su įvairių sričių specialistais: mokslininkais, verslininkais, komunikatoriais, filosofais ir kitų sričių ekspertais, kurie patys dirba su dirbtiniu intelektu, jį tyrinėja ar kuria. Laidas žiūrėkite kiekvieną trečiadienį 20 val. portale Lrytas.