Specialistė atskleidė elektroninės prekybos užkulisius: vienu aspektu lietuviai gali smarkiai pasigirti

Lrytas.tv

2022-03-20 10:00

Pandemija verslui sukėlė daug iššūkių, tačiau atvėrė ir naujų galimybių. Neišvengiamai uždaryti namuose gyventojai atrado elektronines parduotuves ir, panašu, pamėgo tokį apsipirkimo būdą. Augantis elektroninės komercijos sektorius augino kitą verslo šaką – logistiką. Atrodytų iki tol buvusios mažai pastebimos logistikos bendrovės atsirado po vartotojų padidinamuoju stiklu, ėmė aktyviau komunikuoti, plėsti paslaugų krepšelius, įsitraukė į kovą dėl darbuotojų. Kaip su sparčiai augančiomis verslo ambicijomis, darbdavio komunikacijos iššūkiais ir bendrai padidėjusiu dėmesiu tvarkosi logistikos bendrovių, marketingo ir komunikacijos padaliniai? Šiandien tinklalaidėje „Berta&Talks“ apie tai papasakojo tarptautinės logistikos bendrovės „Venipak“ marketingo vadovė Asta Raudonienė.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.