Pandemija verslui sukėlė daug iššūkių, tačiau atvėrė ir naujų galimybių. Neišvengiamai uždaryti namuose gyventojai atrado elektronines parduotuves ir, panašu, pamėgo tokį apsipirkimo būdą. Augantis elektroninės komercijos sektorius augino kitą verslo šaką – logistiką. Atrodytų iki tol buvusios mažai pastebimos logistikos bendrovės atsirado po vartotojų padidinamuoju stiklu, ėmė aktyviau komunikuoti, plėsti paslaugų krepšelius, įsitraukė į kovą dėl darbuotojų. Kaip su sparčiai augančiomis verslo ambicijomis, darbdavio komunikacijos iššūkiais ir bendrai padidėjusiu dėmesiu tvarkosi logistikos bendrovių, marketingo ir komunikacijos padaliniai? Šiandien tinklalaidėje „Berta&Talks“ apie tai papasakojo tarptautinės logistikos bendrovės „Venipak“ marketingo vadovė Asta Raudonienė.