Lietuviškų prekių ženklų įkūrėjos pasidalijo, ką teko išgyventi pradžioje: ne viskas yra taip lengva

, Lrytas.tv

2022-02-27 10:00

Pradedant savo verslą, vienas svarbiausių pirmųjų žingsnių – prekių ženklo sukūrimas. Pastarasis turi būti ne tik lengvai įsimenamas bei traukiantis dėmesį, bet ir nešantis specifinę žinutę, vertybes. Kaip gimsta užsienio pirkėjų širdis užkariaujantys lietuviški prekių ženklai ir kokį kelią jiems reikia nueiti tinklalaidėje „Berta&Talks“ kalbasi lietuviškos kosmetikos prekių ženklo „Uoga uoga“ įkūrėja ir vadovė Lena Sokolovska bei supermaisto mišinių prekių ženklo „Daily Spoon“ įkūrėja Radvilė Beleckytė.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.