Laura Bielskė atvirai apie komunikaciją krizių metu: turime išmokti vieno dalyko

, Lrytas.tv

2021-12-19 10:00

Tinkama prekės ženklo komunikacija ir teigiama vartotojo patirtis pastaruoju metu yra svarbesnė nei kada nors anksčiau. Ypač krizės akivaizdoje. Pasirinkta bendravimo forma gali padidinti pasitikėjimą bei sustiprinti prekės ženklo ir vartotojo ryšį arba priešingai, jį sumenkinti ir sukelti kliento nepasitikėjimą ar nusivylimą. Apie teigiamą komunikaciją „Berta&Talks“ tinklalaidėje Berta Čaikauskaitė kalbasi su komunikacijos eksperte Laura Bielske.

Naujausi įrašai

Žiūrimiausi įrašai

Klausyk Lrytas.TV

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.